First week Sheffield. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van davehermans - WaarBenJij.nu First week Sheffield. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van davehermans - WaarBenJij.nu

First week Sheffield.

Door: Dave Hermans

22 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Maandagochtend vertrokken we met een groep naar Chesterfield College, we pakten om 8:08 de trein richting Chesterfield. Eenmaal aangekomen in Chesterfield liepen we naar het college en hebben we onze pasjes aangemaakt om die dag daar lessen te volgen.
We hebben eerst praktijk gehad in de zaal van het college en in de middag zijn we naar Queens park gegaan om daar een evenement te volgend die wed georganiseerd door de Engelse studenten.

Op dinsdag hadden we les op Sheffield College de les begon om 9 uur en we volgden de les bij Christien, na die les hadden we buiten praktijk we hebben daar een klein voetbal lesje gehad dat was leuk om te doen.

Woensdag begonnen we weer op Sheffield college om weer gewoon dezelfde lessen te volgen net zoals op de dinsdag. Na die lessen gingen we naar het Sheffield Wednesday stadion om daar een leuke rondleiding te krijgen het was mooi om een keer dat stadion te zien.
Na de rondleiding gingen we naar en grote sporthal om daar trampoline te gaan springen, dat is niet mijn ding maar het was wel leuk om te doen.

Donderdag ochtend kwam er een gastspreker zijn naam is Johnny Nelson een bekende bokser, dat was heel mooi om naar te luisteren. Na die gastles hadden we buiten op de voetbalvelden een groot voetbaltoernooi met alle internationaal leerlingen ook die dag was heel leuk.

Vrijdag zijn we in groepjes naar The Ingle gym geweest om daar een boks les te volgen van Junior Witter, het was een leuke en intensieve les van een uur. na die les waren we vrij en zijn we met een paar leerlingen naar Meadowhall geweest om het weekend te vieren.

In het weekend zijn met met een aantal leerlingen naar de pub geweest om daar gezellig wat te drinken en om er een leuk weekend van te maken !

• 22 November 2017 - 12:19

Patricia: